Sunday

Cara Tambah Duit Tanpa Modal, Jual air liur saja..

Assalamualaikum mommy semua. Aza doakan semua mommy yang membaca blog aza ane akan mendapat rezeki yang banyak lagi berkat. Amin ya Allah.

Alhamdulilah.. lama dah nda aza nda update dlm blog ane, ane baru tah ada terluang. Since 2010 membuat blog ane, dari scratch belajar dari Group Shaklee under Group Lynn mengajar. Dulu atu alum ada tedapat whatsap, harap kan Group Closed FB saja. Dari sana tah saja belajar, lepas atu ada meeting online. Ganya kalat mata kan menunggui durang meeting kul 9 ke kul 10 mlm. Waktu atu lagi kerja, anak lagi bedamitan. kalat mata bah menunggui..hahaha.. so belajar sendiri sendiri saja sambil mliat youtube and trial n error. Nda macam karang ane, ada udah website yang sudah sedia, tinggal saja pilih and even ada yang canggih tinggal bayar saja website dah tersedia tinggal mengisi info tane saja.. wow... kisah lama cemana Aza build up dulu ne.. blog lama aza ane nah www.healthyfamily9.com (tapi ane nda idup lagi, email dah lupa apa... luan tah batah dah nda update tu nama nya) hahaha... ok tane beranti dulu cerita pasal website. Aza kan kongsikan sama mommy cemana bule mommy cari duit tambahan tanpa modal, hanya dengan cara air liur saja..

Kan mau tau kan Mommy?



Cara Tambah Duit Tanpa Modal, Jual air liur saja..


Cemana Mommy? 
Ok senang saja. Yg Penting ada tedapat Hp atau Computer. Kemudian ada WIFI. atu saja..

Senang kan? 
Yeap sanang hantap. mungkin nda semua orang tedapat computer tapi semua orang MESTI Punya ada handphone.


Caranya? 

1.Mommy tinggal pilih produk Aza yang ada dlm Page Aza ane dan iklankan dalam Facebook Group biskita punya FB.

2.Once dapat bakal customer yang kan mau membali. Mommy tanya d kampung mana ia tinggal. Dan dapatkan info dulu: Apa produk, Berapa banyak kan beguna? Kampung nya d mana? Kan bguna membali bila?

3. Dah dapat semua info atu. Mommy wasap Aza semua info atu.

4. Aza akan wasap Mommy balik, dan bagi tau cube Aza yang ada available dan berdekatan dengan bakal pelanggan mommy atu.

5. Lapas atu Mommy update bakal customer atu suruh mengambil ke cube Aza yg berdekatan atu.

6. Dah customer atu membali, Mommy mesti ingatkan customer atu untuk request kan resit pembelian. Screenshoot resit atu dan hantar arah Aza. 

7. Sudah terbukti pembeliannya! Aza akan transfer online banking rah Mommy hari atu jua. Yeaaaa. Mommy dah dapat Comission.. Nah tanpa modal kan? Jual air liur saja... hahahha..

Its Real Mommy! Alhamdulilah ramai dah Dropship belurih ne titik paluh sendiri keluar air liur.. Bejarih Bekarih baru Belurih... lurus mommy? 

Nah ane Aza bagi peluang untuk semua mommy yang kan mau menambah duit tanpa modal k.. jangan sesia sia kan kesempatan ane. Nda semua orang akan membagi peluang cemane di Brunei ane. Ane namanya System Dropship mommy. 


Jangan tunggu lama mommy. wasap Aza now! Click WASAP AZA 



Dapat Comission Mommy punya!!


Ane semua yang Aza transfer online banking rah Droship Aza.. Well Done Mommy..














Nanti lagi Aza share kan Dropshipper yang lain pun dapat belurih comission dari Aza jua. yang penting rajin iklan dan tepat pada waktunya.



No comments:

Post a Comment