Monday

Di mana Cube Aza ane Lokasi nya?

Assalamualaikum Morning semua mommy. Alhamdulilah syukur ke hadrat Allah, moga semua pekerjaan kitane pagi ane akan berjalan lancar dan mendapat keberkatan dari Allah S.W.T jua. Amin ya Allah.

Alhamdulilah pecaya bana Aza tu kan petua orang tua. Kalau mama selalu bepasan, apa apa kan di buat ane baca Bismillah dan selawat tiga kali, lapas atu baca surah Al Fatihah. Pasang Niat tane apa yang kan tane hajati atu. InsyaAllah belurih bah. Aza selalu amalkan semasa mencari parking kereta bah.. haha.. mana nda... payah bah mencari parking kereta especially kalau ke Times Square atu.. Mana mana pun sama jua lah especially kalau waktu weekend. Bah membaca tah tu.. nda batah tu belurih tu parking ah... masyaAllah.. Alhamdulilah nda batah bana.

Nah ane ada yang betanya jua Aza di mana lagi Cube Aza ane. Aza bagi list nya ya untuk yang terbaru ane.



Lokasi Cube Aza:


Kawasan Kuala Belait
================
✅ KB - Pitstop Cube, Under cube #Nurazashake Mini Shop
✅ Seria - Londa Cube. #D5 & #D6
✅ Lumut - Kampong Cube, #12C & #Rack01


Kawasan Tutong
============
✅ Hua Ho Tutong - Reya Ent
✅ DCubic Centre Tutong - #A56 & #A76 & E6


Kawasan Bandar
=============
✅ Jerudung:  Wazee Block #B22 & #A57, Nayli Cube #L49 & #L50
✅ Sengkurong: Cube Stop #B69 , #
✅ Hua Ho Tanjung Bunut:  #26 & #27
✅ Giant Rimba:  DeCube #D22 & E61
✅ Times Square: Push Cart No 5, Tingkat 1 Dakat Shabu Shabut Restaurant TImes Square.
✅ The Mall Gadong: Mega Box #H10  #A45,


Mana yg kita senang n bisai mengaga 😃😃..?

---------------------------------------------
Follow my IG @nurazashakeminishop
Fb: Nurazashake 
Like my FanPage: NurAzaShake Mini Shop
To know the latest product | Info |
Be an Agent | Be a Dropship
Wasap Aza Now!!! www.wasap.my/6737173653
---------------------------------------------

Pastikan sepanjang tahun 2017 ane balian kita more than $50 akan dapat Lucky Draw AKUMANANG.. tagih tu arah cashier d kadai kadai cube atu (pssst.. kadang durang pun lupa membagi.. hahaha)



No comments:

Post a Comment