Wednesday

Dr Glow Skincare: Di mana berjual produk Dr Glow Skincare Malaysia?

Assalamualaikum semua..


Alhamdulilah, ambil masa sikit update blog walaupun sibuk dalam suasana hari raya masa ane. Hari ane dah masuk hari raya yg ke lima. Nda terasa waktu berlalu pantas, baby pun masuk dah 2 bulan umurnya. Alhamdulilah syukur pada Allah.

Ok sekarang Aza mau mengenalkan arah biskita semua produk baru, produk popular dan hangat dipasaran Malaysia. Di sana meletopppp di pasaran sampai tym tym raya ane pun orang banyak order.. Padahal HQ nya bercuti selama seminggu, ane terpaksa buka pejabat atas permintaan yang amat tinggi sampai kan berasap pejabat durang...hahahaha..


Ok, apa dia Produk nya?

Dr Glow Skincare!!! 

Hah..ane tah produk yg memiusss masa ane d sana..sekajap lagi di sini pun kan memiusss ne karang. Kenapa nda? Baru jua Aza iklankan di dalam Ig Aza @nurazashake sama my Fb, ramai orang yang bertanya dan banyak yang sudah membuat tempahan. Padahal alum lagi stock datang tu. Mana kan nda, kalau produk bagus ane kan memang tah orang suka. So biskita yang selama ane membali di luar di negara jiran tane, nda payah tah biskita jauh-jauh belayar ke sana unless andang ada hajat lain kan ke sana.. masa ane Aza sudah bejual Dr Glow Skincare Malaysia ane ada udah di Brunei. NurAzaShake my ig dan my fb, biskita boleh ikuti perkembangan mengenai Dr Glow di sana. 

Sooo..di mana ada berjual produk Dr Glow di Brunei?

Siapa stokis Dr Glow Skincare Malaysia yang ada di Brunei?

Di mana mencari orang berjual Dr Glow di Brunei?

Siapa bejual produk Dr Glow di Brunei?

Nah...jawapannya semua sama. Aza masa ane adalah stokis rasmi yang sah, berjual Dr Glow Skincare Malaysia untuk cawangan di Brunei.


Dr Glow Skincare Malaysia

Apa usulnya produk Dr Glow ane?


Ane tah usulnya produk Dr Glow Skincare Malaysia ane. Ada 2 jenis. Full set dan Normal Set. Yang ane Normal Set. More details bule whatsap Aza 7173653.




Dan jua banyak dah bukit dan testimoni orang yang dah sukses likin bkilat gebu mulus muka durang glowing bercahaya muka customer yang amalkan Dr Glow ane. Biskita liat saja testimoni durang di bawah ane:




Ane cukup dengan gambar sebelum dan selepas ia gunakan..lawa kan...cun melecun bah...




Nah biskita bila lagi. Harga nya? Memang berbaloi untuk biskita gunakan, harga yang cukup berbaloi dan setanding dengan yang kan di beli ane, puas hati dan puas hati...nda rugi dan nda menyasal biskita membeli ne.

The only Dr Glow bejual, nda g akan adanya bjual di kadai-kadai ne. Ada kan di cari di kadai-kadai, nda ada ne..pasal produk bagus bah..

Whatsap ja Aza taus 7173653 utk dapatkannya. Atau ikuti ig | fb Aza utk mengetahui perkembangan nya.



#####################################################

Ketahui info | promosi | agent | dropshiper | berita sensasi Dr Glow:

Ikuti Aza di:


✍ FB: Nur Aza Shake
Follow IG Aza @drglowstockhistbrunei2 @nurazashake
✉ Email: nurazashake@gmail.com
✆ Call/SMS/WhatsApp: +6737173653




<b>z35W7z4v9z8w</b>


z35W7z4v9z8w

No comments:

Post a Comment