Tuesday

Top 5 Soalan mengenai Dr Glow Skincare Malaysia di Brunei

Assalamualaikum dan selamat pagi semua.


Alhamdulilah pagi rabu ane banyak perkara yang kan buat dan di jangkau. Ada-ada saja, tapi mun namanya jua keraja semua atu nda pandai kan abis dan siap di buat.hahaha. Mana nda semua jua kan mau mau nya siap. So terpaksa tah di buat ikut priority nah. mana satu yang penting toh.

Ok tane sambung ceta pasal Dr Glow ane, ramai yang tanya Aza pasal Dr Glow ane. Ane adalah antara TOP 5 soalan yang ditanya pasal Dr Glow Skincare Malaysia ane. So biskita baca tah disini segala persoalan biskita atu. Aza terangkan satu satu ok.

Dr Glow Brunei
Dr Glow Skincare Malaysia

TOP 5 Soalan Dr Glow Skincare Malaysia bagi pelanggan Aza yang di Brunei.


1. Halal kah Dr Glow Skincare Malaysia ane?

- Yes halal alhamdulilah, masa ane HQ Dr Glow Malaysia kan menambah produk barunya, so alang2 ia kan membagi sijil halal nya lama atu, once ada yang baru, no worries ada Aza update biskita semua

2. Dari mana Produk Dr Glow Skincare Malaysia ane di buat dan siapa empunya?

- Produk Dr Glow Skincare ane berasal dari Malaysia dari anak tempatannya. Hasil formula nya dibuat dari negeri New Zealand dan Jepun. Ikuti instagram owner nya Syabil @syabilabdulmalekbeautyskin. Kdia ane arif dan berkelulusan ijazah dalam mengenali kulit ane. (Alum Aza tau jurusannya exactly apa), tapi disebabkan ia tau secara terperinci mengenai masalah kulit orang Asia ane tah ia come up with produk Dr Glow ane.

- Official page nya bule biskita ikuti dalam fb durang  www.facebook.com/drglowskincare

3. Lulus Kesihatan kan ne?

- Yes lulus kesihatan KKM, any update will inform biskita lagi

4. Nda mengandungi bahan terlarang kah dalam produk Dr Glow Skincare ane macam Mercury atau Hydroquinon?

- Tidak ada bahan terlarang macam yang disebut diatas atu, Dr Glow Skincare Malaysia ane selamat di gunakan.

5. Dr Glow ane jenis pengelupasan kah?

- Nda, bukan jenis peeling. ia sejenis cream siang, cream malam dan jua serum. Dan masa ane ada promosi murah dan ada tambahan FREE Deep Clensing nya, so betambah produk nya jadi 4 item for now.

Ok atu dulu for now, nanti lagi sambung InsyaAllah.


#####################################################



Ketahui info | promosi | agent | dropshiper | berita sensasi Dr Glow:

Ikuti Aza di:


✍ FB: Nur Aza Shake
Follow IG Aza @drglowofficialstockistbrunei2 @nurazashake
✉ Email: nurazashake@gmail.com
✆ Call/SMS/WhatsApp: +6737173653




z35W7z4v9z8w

No comments:

Post a Comment