Saturday

Stokis, Agent, Dropship bagi Dr Glow Skincare Brunei?

Assalamualaikum dan selamat pagi semua.


Alhamdulilah, ramai yang tanya Aza pasal stokis, agent dan dropship untuk Dr Glow Skincare Brunei ane. Ada yang betanya kan mau agent, cemana caranya. sama jua ada yang mau jadi Dropship Dr Glow Skincare Brunei.


Memang kami memerlukan Agent Produk Dr Glow Skincare di Brunei ane. Boleh jana pendapatan sampingan, walaupun bekeraja tapi boleh buat semasa lapang di rumah saja, nda perlu kan bejalan kesana ke mari. 

Memandangkan demand untuk Dr Glow d Brunei ane semakin meningkat, apa salahnya biskita jadi Agent atau Dropship DrGlow ane.



Banyak kebaikan yang boleh biskita perolehi sebagai Agent atau Dropsip Dr Glow. Dapat keuntungan jual beli mengikut kerajinan biskita berjual. Mudah saja berjual. 


Macamana cara mudah nya berjual Dr Glow Skincare Brunei?




1. Beli Dr Glow Skincare one full set.

2. Biskita sendiri gunakan produk Dr Glow Skincare
3. Kongsi kan dan ceritakan  pengalaman anda dengan kawan saudara mara biskita.



Mudah kan? Yeap semudah ABC je.


Keuntungan?

Kenuntungan dari jual beli akan berbeza setiap orang, kalau rajin berjual biskita akan dapat lebih banyak lagi untung.

Kalau berjual 1 set buleh sudah untung 2 angka.
Jika dapat jual 10 set anda dapat keuntungan besar 3 angka,
Jika dapat jual 100 set anda dapat untung LUMAYAN 4 angka,

Selepas menggunakan Set Dr Glow Skincare. 
Kesan Hasilnya Nampak 3-7hari kulit akan GLOWING!!


Nah Bisnis Dr Glow Skincare ane baru di pasaran produk Brunei. Produk bagus ane memang orang akan sentiasa mencari dan membeli. Dalam 5 hari saja Aza buat Advert boleh dapat 100 set yang di booking sudah. Alhamdulilah. Seee??? Demand is very high!! Dan balum banyak yang tau pasal keberkesanan Dr Glow Skincare ane, so peluang terbaik untuk biskita kalau banar banar dan serius kan menjalan kan bisnis ane.



Nah biskita liat Testimonial durang yang sudah mengunakan Dr Glow.



Dr Glow Brunei
Testimoni berminyak, jerawat dan pori besar.


Dr Glow Brunei
Testimoni muka nda merah dan tidak pedih.
Jangan lepaskan peluang keemasan ane untuk menjadi Agent atau Dropship Skincare Brunei, whatsap Aza terus ditalian dibawah ane.

#####################################################





Ketahui info | promosi | agent | dropshiper | berita sensasi Dr Glow:

Ikuti Aza di:


✍ FB: Nur Aza Shake
Follow IG Aza @drglowofficialstockistbrunei2 @nurazashake
✉ Email: nurazashake@gmail.com
✆ Call/SMS/WhatsApp: +6737173653

z35W7z4v9z8w

No comments:

Post a Comment