Wednesday

XXS Brunei - Slimming Herbal

Alhamdulilah ya Allah... hari demi hari.. nda terasa kan anak anak ane pun kan pandai menagih minta balikan Ipad baru tah minta balikan telepun tah jua.. sal kawannya ada jua kana balikan oleh perindungannya d sekulah.. padahal baru jua umur 8 tahun tu.... ish ish ish... kanak kanak karang ane ah.. udah tia segala ipad segala telepun.. haha.. kpesan eh... lain lagi yang banyak gaya minta balikan semua naindah barang sekolah kan baru saja.. tapi belajar pandai nya ala kadar saja.. hehe..
.
Kastah tane berdoa untuk anak masing masing.. mudahan anak-anak tane menjadi anak dan zuriat tane yang soleh dan solehah lagi rajin mendirikan sembahyang ... amin amin amin ya Allah..


Doa Anak
Doa Anak rajin Sembahyang

Ok hari ane Aza kan bagitau dimana dan siapa yang berjual XXS Brunei ane.. kastah..


Di Mana Berjual XXS Brunei ane?

Pening mencari di mana ada berjual XXS Brunei ane? Nah untuk kesenangann biskita semua yang berada di Brunei ane pebaik di Belait kah, di Tutong kah d kawasan Bandar kah? Aza membagi lokasi nya yang senang dan berhampiran dengan kampung biskita.
.
Kecuali d Temburong masa ane alum lagi, insyaAllah soon akan d buat atau kalau inda ada d sana, bakal Agen atau Dropship Aza saja yang bejual d sana. biskita boleh dapat kan jua dari kdia nanti..
.
xxs brunei
XXS Brunei

List Cube yg kami ada di Kawasan Kampong ane;


Kawasan Kuala Belait

✅ KB - Pitstop Cube, Under cube #Nurazashake Mini Shop
✅ Seria - Londa Cube. #D5 & #D10
✅ Lumut - Kampong Cube, #12C & #Rack01

Kawasan Tutong

✅ Hua Ho Tutong 
✅ DCubic Centre Tutong - #A56 & #A57

Kawasan Bandar

✅ Jerudung - Wazee Block #B22 & #A57, Nayli Cube #S8
✅ Sengkurong - Cube Stop #B69
✅ Hua Ho Tanjung Bunut #26 & #27
✅ Giant Rimba - DeCube #D22 & E61
✅ Times Square - Push Cart No 5, Tingkat 1 Dakat Shabu Shabut Restaurant TImes Square.
✅ Serusop -  Kazmir Ent. #14
✅ The Mall Gadong, Mega Box # , Cube City # , SCG Mall #
✅ Kiulap - One Kiub #32
✅ Yayasan Bandar - SCG Cube #50
✅ Mentiri - SCG Cube #
✅ Perpindahan Kg Sg Buluh.


Mana yg kita senang n bisai mengaga 😃😃..?



slim safe
Slim and Safe with XXS Brunei





































Kita update saja once kita dah membali..

Pasal setiap balian $20 k atas automatic jadi Member (Seumur hidup Member)

Kebaikkan menjadi Member untuk semua Produk Nurazashake Mini Shop:

  1. Percuma Member tanpa bayaran FEE
  2. Collect Point, dan tidak akan pernah Expired Point
  3. Point dapat di Redeem with $$ atau balian other produk Aza
  4. Masa ane ada Lucky Draw (28 Feb 2017 Pengumumannya) - pembelian $20 above.
  5. Dapat diskaun Price Member on Normal Price Item on selected produk

Yg penting kita screenshoot resit balian kita sama ada rah cube cube Aza d seluruh daerah atau rah Push Cart No 5, Tingkat 1 Times Square. 

Buat masa ane kami masi membuat Manual, once ada webiste kami siap akan kami update biskita so dpt d liat biskita punya point d sana tu nanti. inysaAllah soon..

Jgn ketinggalan jua dlm sbulan ada skali atau dua kali Aza akan buat CASH $$$   atau EASI CARD GIVEAWAY...

Rugi nda mencuba..hehe


😍😍DAPATKANNYA SEKARANG DARI AZA!!!
psssstt.. stock limited tau, bule booked payday skrg!!😍😍
.
.
💗💖Want to be Slim and Safe??
🙋🙋Want to be an Agent? | Dropship?
💵💵Dapatkan income lumayan sekarang!
📲Hubungi Aza, Act Now!
.
.
☀️FB: Noor Azzah (nurazashake)
☀️Follow @nurazashakeminishop @nurazashake
☀️FanPage: XXS Brunei

☎️ Call/SMS/WhatsApp: +6737173653










No comments:

Post a Comment