Tuesday

Wasap Lagging Berabis kan semingu..

AZA MINTA MAAF ya..


Minta maaf kepada semua customer Aza yg sebatah semingu ane pasal ada yg membali #xxsbrunei tapi my wasap ane lagging berabis bah..

xxs brunei
XXS BRUNEI
Nda dpt follow up biskita, tapi ane now alhamdulilah ok dah wasap, slowly I come back to u and guide u all with my heart..

Yang penting jgn lupa send kan resit pembelian rah aza, tau tah karang ane banyak jua penjual XXS yg

nda berdaftar bjual d Cube ane.


Once send dah resit,insyaAllah senang tah Aza mencatit dan guide u and follow up u and give my Best

Service and my Free Consultation to all my Loyal Customer..

When u become my Loyal Customer, become my Member, u deserve to have a collecting point that can be reward with $$$.
=============================

Member Aza
Join Member Aza


Cemana?
Mudah saja...
KiTa update saja once kita dah membali..Pasal setiap balian $20 k atas automatic jadi Member (Seumur hidup Member)
Kebaikkannya:
- Percuma Member tanpa bayaran FEE
- Collect Point, dan tidak akan pernah Expired Point
- Point dapat di Redeem with $$ atau balian other produk Aza
- Masa ane ada Lucky Draw (28 Feb Pengumumannya) - pembelian $20 above.
- Dapat diskaun Price Member on Normal Price Item on selected produk
Yg penting kita screenshoot resit balian kita sama ada rah cube cube Aza d seluruh daerah atau

rah Push Cart No 5, Tingkat 1 Times Square.
Buat masa ane kami masi membuat Manual, once ada webiste kami siap akan kami update biskita so dpt d liat biskita punya point d sana tu nanti. inysaAllah soon...
Follow Aza @nurazashake

7173653
Fb: NurAzaShake.
======================================.
Jgn ketinggalan jua dlm

sbulan ada skali atau dua kali Aza akan buat CASH $$$ EASI CARD GIVEAWAY...
Rugi nda mencuba..hehe
Mau jadi Droship | Mau jadi Agent | Mau Join our Team?
Kastah wasap Aza +673 7173653

No comments:

Post a Comment