Thursday

Testimoni: Orang Brunei gunakan Dr Glow SkinCare

Assalamualaikum dan Hi semua.


Alhamdulilah..dah sampai rumah, punya lah mengalih...sampai telentok-lentok dalam kereta tertidor semasa on the way balik ke rumah after berhari raya arah rumah peradian yang ada open house hari raya. Parut kenyang, tapi mengalih jua.. jadi macam ular sawa kekenyangan bah..hahahaha..

Alhamdulilah, sesibuk-sibuk mana pun Aza cuba selitkan sedikit masa untuk update blog ane walaupun sekali sehari.. untuk mengemaskinikan informasi yang perlu biskita tahu pasal Dr Glow Skincare di Brunei ane. 

So ane Aza akan bawakan biskita siapa saja orang Brunei yang telah mengunakan Dr Glow SkinCare yang diperbuat dari Malaysia dan bahan-bahannya diperolehi dari bahan alami!!!. Nda becampur kimia segala, semuanya asli dari bahan Aqua.!! Sampai ada orang Brunei yang sanggup belayar ke Kuala Lumpur kan membeli Dr Gold ane, nah masa ane biskita nda lagi ingau hati, biskita nda perlu kan belayar jauh, Aza adalah stokis yang sah bejual Dr Gold. Boleh hubungi Aza untuk mendapatkannya.


Orang Brunei Gunakan Dr Glow SkinCare 


Panjang cerita. Now dibawah adalah testimoni orang brunei kitane yang mengunakan Dr Glow SkinCare.

Bukan senang kan mendapatkan bukti atau testimoni orang brunei ane, maklumlah pemalu orang-orang brunei ane. Nya kitane pehawar kan mliatkan mukanya, hehehe..

Ane alhamdulilah biskita boleh lihat sendiri hasilnya bisdia yang mengunakan Dr Glow ane..



Haa ane lagi satu dari orang Brunei Dr Glow SkinCare yang baru diamalkannya..



Nah kan bisai, jerawat kan tumbuh pun tebantut olehnya, nda bisai d mana tu Dr Glow atu hasilnya..nah biskita punya turn lagi nah.. lakas tah booked selagi harganya masi promosi atu jua..




#####################################################



Ketahui info | promosi | agent | dropshiper | berita sensasi Dr Glow:

Ikuti Aza di:


✍ FB: Nur Aza Shake
Follow IG Aza @drglowofficialstockisbrunei2 @nurazashake
✉ Email: nurazashake@gmail.com
✆ Call/SMS/WhatsApp: +6737173653
z35W7z4v9z8w

No comments:

Post a Comment