Friday

Pengalaman mengunakan DR Glow SkinCare Malaysia di Brunei

Dr Glow SkinCare Malaysia di Brunei


Assalamualaikum dan selamat pagi semua..apa khabar biskita semua? Moga sentiasa dalam lidungan Allah tane semua dan keluarga dari segala perkara yang tidak diingni. Alhamdulilah kemarin selasai mengadakan Rumah Terbuka berhari Raya tahun ane, sampai hajat my hubby jua. Actually nda kan di buat tu, maklumlah namanya jua beranak damit. tapi ia mau punya mau, ikut aje..usai umah..

Alhamdulilah ramai yang datang walaupun beguruh temparit bunyi nya hujan atu.. last tetamu balik mau jua lam kul 10 lalu atu.. Alhamdulilah salasai..

Ceta pasal DR Glow SkinCare ane,  my friend awal tia udah menegur, ada lain muka Aza bah. I said baru jua gunakan DR Glow Skincare ane semalam pasal produk baru jua datang kmarin bharie tu. Hairan jua baru semalam tuh...Amazing eh DR Glow ane kesannya, kana tagur tarus bah..hahaha

Tapi banar tu eh, Aza merasakan ada perbezaan semasa memakai DR Glow SkinCare ane.


1. Pencuci nya nyaman baunya macam rumput rumpai laut, nda pedih muka olehnya, selalunya my pencuci muka sebelum ane padih muka mun mencuci muka dan mata pun padih tu. DR Glow SkinCare punya Cleanser ane warna ijau tu. Cukup 2 picit saja. Basahkan muka dan tapak tangan then 2 x picit dan gosokkan k muka gently anticlockwise.. lapas atu habis bersih muka baru bersihkan kai air.

2. Lap muka kai towel, udah abis kering muka, Aza picit 2x jua Serumnya. Aza cium nda ada bau. hehehehe. Simpan ke muka tompok2 then spread kan. Bisai!! Jadi banyak rasanya, Cukup dengan 2 x picit toh... Aza LOIKE TU!. Jimat ah... Ane ukan lagi di pakai sebulan ne, ntah labih dari 2 bulan pakah...

3. Once rata, tunggu seminit dua supaya kering OR kai kipas kan k muka supaya cepat kering. Aza colek Procelin Day Cream nya. Nda ada bau jua.  Sama jua apply ke muka then ratakan.. Bagus eh Day Cream nya ane, selalunya mun cream ku pakai sampai nda habis bah bepakai pasal kalau di pakai nampak tompok2 bah di muka nda rata olehnya walaupun udah di ratakan. Yg bisai nya lagi cream DR Glow ane ia 2 in 1. bedak jua dan foundation jua. Bisai muka oleh nya memutih, not memutih bana tapi bisai lah..Kita rasa dulu baru tau...

4. Then klu mlm ku ikuti saja no 1, 2 dan no 3 ku tukar sj cream Flawless..sama jua method nya mengunakan. Yang Flawless ane simpel ja Aza rasakan. Macam serum atu jua . mudah di apply ke muka. N nda ada bau.hehehehe

Iatah masa 1st day Aza gunakan atu, terasa muka mengencang kulit tu oleh nya. Especially waktu bangun pagi esuknya. Other testimoni said pasal cream Flawless atu tah menyebabkan kencang kulit jadinya..

Ane 2 nd Day dah. Aza pun nampak dbawah mata hitam atu bkurangan.. Alhamdulilah. atu kan payah tu ilang, maklumlah mun udah keraja lagi, then baby lagi menyusu malam and baby sorang lagi minta buatkan susu, tukar lagi pampes..

Alhamdulilah ada perbezaannya udah. Nda sabar Aza kan tunggu dlm seminggu ne. Once seminggu karang baru gambar lagi muka. hahahaha.





#####################################################




Ketahui info | promosi | agent | dropshiper | berita sensasi Dr Glow:

Ikuti Aza di:


✍ FB: Nur Aza Shake
Follow IG Aza @drglowofficialstockistbrunei2 @nurazashake

FanPage: DR Glow Skincare Brunei
✉ Email: nurazashake@gmail.com
✆ Call/SMS/WhatsApp: +6737173653


No comments:

Post a Comment