Friday

Apa khasiat AJHT atau Advance Joint Health Tablet



Khasiat yang terkandung dalam AJHT Shaklee:

ADVANCED JOINT HEALTH

Ramai yang tanya Aza apa kebaikan atau mengamalkan AJHT ane. alhamdulilah banyak khasiatnya, sampai ada customer Aza yang once nya mengunakan AJHT ane taus cakah bah bemain bola, laju lusirnya ia main bola...syukur alhamdulilah, padahal sebelum atu menahan saja rasa nya kan main bola pasal lutut sendi nya sakit gout, sudah di amalkan nya AJHT atu alhamdulilah, dan sekarang ane jadi customer setia Aza yang membeli AJHT ane..

Nah mari tane liat apa saja kebaikan dan khasiat yang boleh anda dapatkan dari mengamalkan AJHT ane...

Khas untuk mereka yang :-

masalah sendi, masalah rawan, masalah tisu penghubung :
:
 menggalakkan mobiliti
 meningkatkan flesibiliti
 meningkatkan fungsi sendi
 menyokong kesihatan sendi untuk jangka masa panjang
 meningkatkan cushioning
 membantu memelihara rawan  memelihara tisu penghubung yang sihat
 meningkatkan keselesaan sendi (terbukti meningkatkan keselesaan sendi dalam jangka masa seawal 5 hari


Beli AJHT Sekarang? Click ATAS..






=================================================
Ingin mengetahui perkembangan|Join Ahli| Info Semasa| Promosi dan mcm2 lagi?

Ikuti Aza di:

✍ FB: Nur Aza Shake
Follow IG Aza @nurazashake
☺ ID Shaklee: 868041(Guna harga member, bule guna ID Aza membeli di Stokis d Kota Kinabalu yg terdekat dr Brunei)
✐ Blog lama: www.healthyfamily9.com
✉ Email: nurazashake@gmail.com
✆ Call/SMS/WhatsApp: +6737173653

No comments:

Post a Comment