Monday

Siapa berjual Shaklee di Brunei?



Biskita yang berada di Brunei tercari-cari vitamin Shaklee di Brunei?


Shaklee di Brunei:


Hubungi Nur Aza Shake untuk membeli Shaklee di Brunei:

Nah, kali ane sanang tah biskita membeli dari Aza ne, sal Aza sendiri berada di Brunei.
Biskita kontak saja tarus melalui whatsap 7173653.

Sekarang ane mudah saja komunikasi nya, cepat dan segera, masa ane tah lagi guna whatsap, boleh banyak bcerita nda lagi macam dulu pakai text.

Kan mau harga murah pun bule, join member so bukan saja biskita dapat harga murah bahkan biskita pun dapat CASHBACK/COMMISSION kalau udah cukup pointnya, walaupun biskita hanya guna produk shaklee untuk kegunaan sendiri atau keluarga.

Kalau biskita mau jua kan aktif boleh....sangat di alu-alukan, mari gabung bersama Keluarga NurAzaShake (NAS) Shaklee bersama kami.

InsyaAllah banyak tunjuk ajar karang ane cara dan kaedahnya, kalau bjumpa inda dapat, boleh melalui online belajar, boleh belajar bila-bila masa. Master Lyna Noh adalah pemimpin yang dapat diandalkan, beliau tah yang banyak membimbing kami semua yang dibawahnya..asal saja biskita bana-bana dan rajin belajar...banyak yang kan dipelajari, bukan saja untuk dunia bahkan untuk akhirat pun ada jua. Alhamdulilah...syukur pada Allah.

Ok, pendekkan cerita. Jika ada apa-apa biskita kan beguna Produk dan Vitamin Shaklee, biskita boleh menghubungi Aza yang berada di Brunei ane, nda perlu lagi biskita kan membeli jauh-jauh. Karang ane ampir udah di Brunei ada Shaklee.


Produk Shaklee Malaysia






=================================================
Ingin mengetahui perkembangan|Join Ahli| Info Semasa| Promosi dan mcm2 lagi?

Ikuti Aza di:

✍ FB: Nur Aza Shake
Follow IG Aza @nurazashake
☺ ID Shaklee: 868041(Guna harga member, bule guna ID Aza membeli di Stokis d Kota Kinabalu yg terdekat dr Brunei)
✐ Blog lama: www.healthyfamily9.com
✉ Email: nurazashake@gmail.com

✆ Call/SMS/WhatsApp: +6737173653

No comments:

Post a Comment