Wednesday

Pengalaman Mengunakan XXS Brunei Xtra Xtra Small Malia Mellia

Aza Pakai Aza Guna Aza Jual.


Assalamualaikum dan selamat pagi semua, moga tane semua dalam keberkatan dan mendapat rahmat dari Allah jua dalam semua apa yang tane lakukan hari ane. Amin amin amin ya Allah.

XXS Brunei
XXS Brunei

Tadi pagi Aza hantar cuci kereta Vios, lama jua nunggu sal ramai orang jua yang mengantar kereta durang k sana. kan sejam jua Aza nunggu bisdia membersihkan luar dan dalam. Campur lagi wax, chargenya Aza $12 untuk semua atu. Bolelah bersihnya, haha... nda plang perfect banar bersihnya.. nama nya jua pekerja.. lain lah kalau bos yang bekeraja, pasti licin bekilat kereta and pasti akan chit chat lagi sama tane sal mau bisnes yang bagus, connection antara customer adalah Utama kan? atu adalah salah satu antara penarikannya dalam dunia perniagaan.. alhamdulilah.. tapi tadi lain plang ne, Aza plang bibiran becerita berkongsi pengalaman dan dunia perniagaan arah pekerja nya yang pendiam. hehe.. at least sama sama membuka mata hati minda yang dunia perniagaan ane banyak banar jenis nya tinggal ja tane memilih mana satu kesukaan dan minat dalam bidang apa... 

Alhamdulilah nyaman rasanya, syukur alhamdulilah dapat berkongsi becerita sama bisdia. Nah ane Aza lagi kan berkongsi sama biskita Pengalaman Aza makan XXS Brunei Xtra xtra Small Malia Mellia ane.


Apa tah rasanya makan XXS Brunei atu?


Ok, sebelum Aza bercerita apa rasanya, Aza gto dulu background Aza. Aza ane masi menyusukan bby Aza yang coming beberapa bulan lagi ane 2 tahun. My baby ane masi kuat menyusu dada, teliat saja diri balik. udah taus mendakap kan menyusu. Plus Aza ada makan ubat perancang yang di bagi hospital mesti di makan setiap hari.

Alhamdulilah, Aza nda ada sakit jantung, sakit diabetes, sakit darah tinggi. Ganya ada kurang darah sikit sama ada dugal sikit.

10 kg lesap
10 kg Lesap by XXS Brunei


So masa first time makan XXS atu, sebiji sebelum breakfast. Dalam kul 5 lalu atu di makan, minum air suam angat angat ngilu kuku dalam 2 cawan, then kul 6 lalu Aza makan breakfast. Minum sedikit air sama roti. Padahal nda plang ada liur kan makan tapi di pajal. Kenapa? Memang  di mestikan makan dan minum sedikit walaupun nda ada liur kan makan.

Selalunya kan, jam kul 8 lalu kan kul 9 atu begandang dangdut tah tu bunyi parut Aza, ane nda ada bunyi. Yang siok nya lagi apa nah? Eh eh rajin bekeraja olehnya. ngam lagi hari ahad tu.. bah apa lagi.. mengusai bilik memanyap manyap stor nah olehnya.. smpi nda terasa kan kul 11 nah... masi jua nda terasa lapar atu... tapiiiiii terasa kering leher olehnya. iatah Aza bebata kan air botol besar tu d bawa k sana k mari. Paluh pun becucuran bah olehnya, basah baju apa. Boleh tahan XXS Brunei ane palah. Rajin bekeraja olehnya... hahaha..

Tekenang Aza kesannya ane macam kalau tym puasa. Tane nda ingau kan makan bah, so membuat keraja tah tu, meyibukkan diri. so nda tau tau udah maghrib kan sungkai.. alhamdulilah.

Ganya ane ukan puasa, ane hari biasa dan Aza makan XXS Brunei ane. so XXS Brunei ane Aza rasa ia kontrol rasa liur makan tane, nda beliur bah kan meliat pebaik nyaman usulnya makanan ah.. nda mau jua. kuat banar XXS Brunei ane. Tapi mesti ingat AIR AIR AIR mesti banyak minum, paling best minum air angat angat ngilu kuku atu bisai. Tane tau air ane menolong mempercepatkan membuang toxin dalam badan tane.

But ada jua nda bagusnya arah Aza. Kenapa? Air susu Aza makin menurun dan baby Aza pun marah...huhuhu. so Aza beranti makan XXS Brunei ane selepas 3 hari. Dalam waktu ane Aza bule turun berat badan smpi 2 kilo labih!!!! Ya Allah... nda terbayang kalau makan consisten memang achieve ideal weight Aza tu nanti..hehehe.. while kesan arah bby Aza nda ada apa apa, alhamdulilah baby Aza stay cute and comel..hehe

Tapi Aza berkorban untuk Baby Aza dulu, biar tah dulu Aza lampuh yang penting Baby Aza sihat dan dapat air susu yang banyak semula. hahaha.

Ok so now, biskita kan mencuba XXS Brunei ane?  yes bule. 

Pantang nya orang yang inda bule makan XXS Brunei:

15kg dalam 1 bulan

1. Sakit Jantung
2.Darah Tinggi
3.Diabetes
4.Menyusukan Baby below 6 mths.

Termasuklah biskita yang ada masalah:


1-Penyakit URI
2- Penyakit rohani
3- Kurang Yakin
4- Monopose
5- Hormone yang tidak stabil
6- Memakan ubat untuk membesarkn asset🤓

Siapa yang dapat makan XXS Brunei ane?

Bisdia yang nda ada kana sabutkan di atas bule lah makan XXS Brunei ane. 
So pastikan pabila biskita membali XXS Brunei d cube cube Aza, do whatsap Aza bebalik k.

Kenapa?


Pasal setiap balian $20 k atas automatic jadi Member (Seumur hidup Member)

Kebaikkannya:
  1. Percuma Member tanpa bayaran FEE
  2. Collect Point, dan tidak akan pernah Expired Point
  3. Point dapat di Redeem with $$ atau balian other produk Aza
  4. Masa ane ada Lucky Draw (28 Feb Pengumumannya) - pembelian $20 above.
  5. Dapat diskaun Price Member on Normal Price Item on selected produk

Yg penting kita screenshoot resit balian kita sama ada rah cube cube Aza d seluruh daerah atau rah Push Cart No 5, Tingkat 1 Times Square. 

Buat masa ane kami masi membuat Manual, once ada webiste kami siap akan kami update biskita so dpt d liat biskita punya point d sana tu nanti. inysaAllah soon...

Jgn ketinggalan jua dlm sbulan ada skali atau dua kali Aza akan buat CASH $$$  EASI CARD GIVEAWAY...
Just Follow my fb Nur Aza Shake..
Rugi nda mencuba..hehe

==================================
😍😍DAPATKANNYA SEKARANG DARI AZA!!!
psssstt.. stock limited tau, bule booked skrg!!😍😍
.
.
💗💖Want to be Slim and Healthy??
🙋🙋Want to be an Agent or Dropshipper?
💵💵Dapatkan income lumayan sekarang!
📲Hubungi Aza, Act Now!
.
.
☀️FB: Noor Azzah (nurazashake), Nurazashake Mini Shop
☀️Follow @nurazashakeminishop @nurazashake
☀️FanPage: Nurazashake Mini Shop

☎️ Call/SMS/WhatsApp: +6737173653

No comments:

Post a Comment