Friday

Segala Macam Produk Kurus dah Ku Cuba.

Mengalih dah ku  segala macam produk kurus dah ku cuba ane, mau jua ku kurus sblum raya ane bah....
.
Malas ku kan membuat exercise banyak ane bah,ngalih ku banar..

No More Excses

.
Balik dari keraja lagi tah kan membuat exercise...anak lagi keluarga lagi kan d peduli..
.
adakah tedapat jamu kah vitamin kah yg di makan? Tap nda perlu exercise banyak atu bah n dapat kontrol makan n paling bisai nya turun berat badan ku ane oleh nya...
.



Biskita punya masalah mcm ane?
Ane solusi nya..
.
Membali biskita rah ku jamu ane insyaAllah dengan izin Allah gurantee akan turun berat badan biskita.
.
Duit Di Kembalikan!
$$$ Gurantee Refund mun nda mau turun berat badan atu.. dengan syarat biskita membali rah ku n come back rah ku utk ku guide biskita cara dan tips kan supaya mau turun berat badan biskita..






========================================.

Soalan-soalan yg malar kana tanya sal jamu ane:

.
1. Siapa nda bule makan?
Sakit jantung, darah tinggi, diabetes dan menysusukan bby below 6 mths nda bule.


2. Ada pantang larang nya jua mkn nya kah?
Yes ada,nda d galakkan pengambilan minuaman yang bercaffein, susu, air kelapa, durian, collagen whitening, pembesar aset lelaki atau wanita.

3. Umur berapa yg bule mkn ane?
Tiada had umur.

4.Ada instock kah ne?
Yes alweyz instock, nda mbari ingau kan nda ampit, nda perlu tunggu2 lagi, nda perlu pre order ne kecuali supplier khabisan stock.

5. Dimana membali?
My cube ada d seluruh daerah Brunei Muara, Tutong dan Belait. sila wasap utk specific lokasinya.

6.Baik nda jantung kabak2 or paning ne?
Nda ada paning or kabak2 asalkan biskita ikut tips dan guide yang kami sediakan. Jgn makan nda ikut guide.

7.Selamat kan makan jamu ane?
Yes selama pasal ia 100% diperbuat daripada Organic Natural Ingredients.

8. Berapa lama kesan dan nampak kurusnya?
Depend sorang sorang punya metabolisme, dan jenis lamak dalam badan. ada yg cepat dlm 3 hari bule sudah kurang smpi 2 kg, sbulan 10kg.

========================================.
PSSSSStttttt.. sila wasap tarus utk info dan mendapatkannya..7173653

Kita update saja once kita dah membali..

Pasal setiap balian $20 k atas automatic jadi Member (Seumur hidup Member)

Kastah Join Member

Kebaikkannya:
  1. Percuma Member tanpa bayaran FEE
  2. Collect Point, dan tidak akan pernah Expired Point
  3. Point dapat di Redeem with $$ atau balian other produk Aza
  4. Masa ane ada Lucky Draw (28 Feb Pengumumannya) - pembelian $20 above.
  5. Dapat diskaun Price Member on Normal Price Item on selected produk

Yg penting kita screenshoot resit balian kita sama ada rah cube cube Aza d seluruh daerah atau rah Push Cart No 5, Tingkat 1 Times Square. 

Buat masa ane kami masi membuat Manual, once ada webiste kami siap akan kami update biskita so dpt d liat biskita punya point d sana tu nanti. inysaAllah soon...

Follow Aza @nurazashake +673 7173653
Fb: Nur Aza Shake.


Jgn ketinggalan jua dlm sbulan ada skali atau dua kali Aza akan buat CASH $$$  EASI CARD GIVEAWAY...
Just Follow my fb Nur Aza Shake..

Rugi nda mencuba..hehe

No comments:

Post a Comment