Wednesday

XXS Brunei - Last Day Promosi CNY 2017!

XXS Brunei - Xtra Xtra Small


Alhamdulilah Ya Allah... atoooo batah bah nda Aza update blog Aza ane since 2015, now udah 2017..busy busy memanjang n komitment dengan keraja dan family. Pa tah lagi Keraja yang memerlukan fokus dan komitment 24 jam tanpa mengenal masa... malam pebaik tu mun udah kana tepun..hehe...
XXS Brunei
XXS Brunei - Promosi CNY 2017
.



Tapi atu dua tahun lapas...now alhamdulilah menyacah udah kan FREEDOM ah... masyaAllah...
Alhamdulilah ya Allah... banyak kan Aza kongsikan sama biskita pengalaman kehidupan Aza ane...InsyaAllah akan kitane kongsikan bersama untuk tujuan kebaikan dan kesedaran tane sama-sama... insyaAllah..

eh eh... jauh ne bjaur udah..hahaha.. bah balik ceta pasal Promosi XXS Brunei ane..


TODAY LAST DAY - XXS BRUNEI PROMO CHINESE NEW YEAR 2017 ANE!!!


Bah kastah booking untuk booking. Jangan tunggu lama lama lagi. karang nda ampit macam ada customer Aza atu udah abis Sale Year End 2016, berabis bah murahnya then ane, nyasal ia nda booking awal.. apa bule buat...dah abis promosi kami balikkan ke harga asal nah.. minta maaf tah tu ya sista bro klu dah lempas nda g kami menjuali harga promo tu..hehe..

Harga Normal XXS 30 tab - $68
Hari ane last day Promosi nya XXS Brunei ane jadi $60. Kurang dari 6 jam kan abis ne promosi nya XXS Brunei.
.
Kastah booking sebelum terlambat..
.




Kita update saja once kita dah membali..


Pasal setiap balian $20 k atas automatic jadi Member (Seumur hidup Member)

Kebaikkannya:
  1. Percuma Member tanpa bayaran FEE
  2. Collect Point, dan tidak akan pernah Expired Point
  3. Point dapat di Redeem with $$ atau balian other produk Aza
  4. Masa ane ada Lucky Draw (28 Feb Pengumumannya) - pembelian $20 above.
  5. Dapat diskaun Price Member on Normal Price Item on selected produk

Yg penting kita screenshoot resit balian kita sama ada rah cube cube Aza d seluruh daerah atau rah Push Cart No 5, Tingkat 1 Times Square. 

Buat masa ane kami masi membuat Manual, once ada webiste kami siap akan kami update biskita so dpt d liat biskita punya point d sana tu nanti. inysaAllah soon...

Follow Aza @nurazashake 7173653


Jgn ketinggalan jua dlm sbulan ada skali atau dua kali Aza akan buat 
CASH $$$  EASI CARD GIVEAWAY...

Just Follow my fb Nurazashake
Atau Fanpage XXS Brunei


Rugi nda mencuba..hehe

No comments:

Post a Comment