Saturday

KARNIVAL PENGUNA ANTARABANGSA

Selamat Berhari Minggu semua. Moga kitane semua didalam rahman dan lindungan dari Allah S.W.T jua. Amin amin amin ya Allah.

.
Alhamdulilah, today kami last day Karnival Penguna Antarabangsa Expo di Indoor Stadium Hasanal Bolkiah, Berakas. Open jam 10 until 9.30pm. Today ada Special HAPPY HOUR di Booth kami no A64 Nurazashake Mini Shop. Kastah ke Indoor Stadium ramai ramai bawa family di hari minggu ane. Ramai produk baru dari Malaysia, dan jua banyak kain batik Original dari Kelantan dan Terengganu.. siapa minat kain batik bisai banar ne jua membuat deal sama bisurang yang Owner nya ada di Expo Karnival Penguna Antarabangsa ane jua..


Apa yang sioknya Happy Hour Aza ane?




Harga Crazy Harga Runtuh Harga Murah Harga Mampu Milik Harga Ku Mau Bali Semua Harga Di Expo Saja hari ane saja semasa Happy Hour ane saja yooo.. (On Selected Item Only)

Jam Berapa Happy Hour Aza ane?

Bermula jam 3pm - 9pm 

Kalau dah abis stok nda tah lagi happy hour tu. Kastah ke Indoor Stadium sebelum kehabisan segala yang biskita inginkan atu.. Apa saja produk Aza jual? Biskita boleh Click Sini dan Click LIKE untuk mengikuti info semasa, promosi semasa, harga murah, kan jadi agent, kan jadi dropship, barang baru kah apa kah semua Aza update di sana k.

Buat masa ane Aza hanya teupdate satu produk saja. Yang lain banyak lagi harga murah harga runtuh harga promosi gila gila HANYA di Expo semasa HAPPY HOUR saja k.



Produk apa saja? 

1. Click Sini.. 
2. Click Sini
3. Dan banyak lagi CLICK SINI

Bah kastah singgah karang ke Indoor Stadium ane, dlm masa setangah jam lagi kan kul 10 dah mula start buka Booth kami di Indoor Stadium. INGAT BOOTH NO A64
BOOTH NO A64
BOOTH NO A64
BOOTH NO A64

Mau Jana Pendapatan?
Mau Duit Sampingan?
Mau jadi Agent? 
Mau jadi Dropship?
Whatsap Aza 7173653


No comments:

Post a Comment